Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland zijn de verzendkosten €5,95 en worden er geen verzendkosten gerekend boven de € 50.
Voor bestellingen vanuit België zijn de verzendkosten €11,95.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling is 3 werkdagen, mits u voor 15:00 uur bestelt. Mocht (een deel van) uw bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan kan de levertijd iets langer zijn. Wij nemen in dit geval altijd contact met u op. Let op: wanneer u betaalt met de betaalmethode vooruitbetaling (bankoverschrijving) dan verzenden wij uw bestelling pas wanneer wij uw betaling hebben ontvangen. Hierdoor kan de levertijd 1 à 2 werkdagen langer zijn.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij verzenden momenteel alleen bestellingen naar Nederland en België. Mocht u toch uw bestelling graag in een ander land willen ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Wij maken gebruik van PostNL Checkout. Hiermee kunt u tijdens het bestelproces kiezen op welke dag en waar u uw bestelling wilt laten afleveren. Zo kunt u bijvoorbeeld uw bestelling ook laten afleveren op een PostNL punt. Wanneer u gebruik maakt van MijnPakket kunt u met behulp van uw Track&Trace code zien waar uw pakket zich bevindt.

Wat is PostNL Checkout?

Met PostNL Checkout kunt u zelf aangeven waar en wanneer u uw bestelling wilt ontvangen. Bovendien hoeft u tijdens het bestellen niet steeds opnieuw al uw gegevens in te voeren. Na de aankoop kunt u de status van uw bestelling volgen via MijnPakket. Dat maakt online winkelen een stuk leuker!
In www.mijnpakket.nl maakt u eenmalig een profiel aan waarin u uw voorkeuren voor het bestellen en afleveren van pakketten aangeeft. Denk aan de adressen waar u uw pakketten vaak naartoe stuurt, bijvoorbeeld thuis, bij de buren, op het werk of op ieder ander adres in Nederland, maar ook direct op één van de PostNL Postkantoren in Nederland. Door u aan te melden met MijnPakket worden deze gegevens automatisch gebruikt als u bestelt bij webwinkels met PostNL Checkout. En hebt u het pakje besteld? Dan verschijnt het automatisch in uw persoonlijke ‘inbox’ op MijnPakket.nl!

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen met één van de onderstaande betaalmethodes:
- iDeal
- Bancontact/Mister Cash (voor Belgische klanten)
- Vooruitbetaling (bankoverschrijving)
- Betalen bij afhalen

Wanneer u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, kunt u uw betaling overmaken naar onderstaande rekening.

Rekeningnummer: 6492036
Ten name van: 't Spinneke
Plaats: Chaam
Bank: ING
IBAN: NL97INGB0006492036
BIC: INGBNL2A

Let op: wanneer u kiest voor vooruitbetaling, verzenden wij uw bestelling pas nadat wij u betaling hebben ontvangen. Hierdoor kan de levertijd 1 à 2 werkdagen langer zijn.

Ik wil mijn bestelling graag retourneren, kan dat?

Wanneer u niet tevreden bent over uw bestelling, kunt u deze in zijn geheel of gedeeltelijk aan ons retourneren. U mag uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits deze in de originele verpakking zit en schoon is. Voordat u de bestelling terugstuurt, dient u eerst contact met ons op te nemen.

U kunt uw bestelling terugsturen naar onderstaand adres:
't Spinneke
Dorpsstraat 59
4861 AB Chaam

U kunt uw bestelling ook retourneren in onze winkel.

Na ontvangst van uw retour zullen wij het aankoopbedrag binnen 30 dagen aan u crediteren. De kosten van het retourzenden zijn voor uw eigen rekening.

Mijn bestelling is beschadigd/incompleet, wat nu?

Wanneer u na de bezorging van uw bestelling concludeert dat één of meerdere artikelen kapot of beschadigd zijn, of dat u producten mist, dan kunt u contact met ons opnemen.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Wanneer u kiest voor afhalen in de winkel, kunt u uw bestelling vanaf de eerstvolgende zaterdag ophalen.